VW Golf obroty

Archiwum

 

Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Temat: DIESEL vs BENZA

Golfa nie slyszalem
a ferrari na zywo brzmi tak jak by jechaly kolo sobie 3 scigacze :-) na niskim biegu dosc szybko!
po prostu jest taka masakra ze nie moglem usnac jak slyszaelm ferrarke

Golf brzmi jak jakiś amerykański silnik. Super silniczek ten R32.
Co do Ferrari to w przybliżeniu tak jest
Tam zapomniałem podać jeszcze innego silnika który fajnie brzmi- Porsche 911. Niedawno w salonie Porsche byłęm i słyszalem. Na wolnych obrotach tak jkby lepiej stłumiony VW Garbus, z lekką nutą basu, a jak gość depnął mocniej to huk jakby piorun walnął. Niesamowite po prostu :roll:
Akurat jeśli chodzi o walory akustyczne takie benzyniaki są the best
Źródło: auto-motor-i-sport.pl/motoforum/index.php?showtopic=241



Temat: Najlepiej brzmiacy samochod
A dla mnie 'niezły dźwięk' trzeba rozpatrywać w innej kategorii... Wskażcie NORMALNE auta o fajnym dźwięku, a nie stunningowane, albo sportowe, ba! wręcz wyczynowe czasem... takie auta już w fazie projektu muszą mieć super dźwięk bo to m.in. przyciągla klientelę...

Mnie np dziwi fajny dźwięk na obrotach 1.5-2 w silniku 1.1 8v Fiata - byłe Punto I mojej mamy miało tam super dźwięk;) tzn może nie super, ale zupełnie nie pasujący do tak przyziemnego autka;)


Albo świst sprężarki w 1.6TD by VW mojego ojca (Golf II).... miodzio i czuje się jak w NFS'ie :D

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=212302


Temat: Prosze o wyjaśnienie błędów:)
Z tymi obrotami miałem u siebie podobnie, sprawdziłem tps-a i było ok, lecz wyczytałem jeszcze w książce "Sam naprawiam vw golf" ,o regulacji stycznika biegu jałowego odrazu na 2 dzień poleciałem sprawdzić i okazało się ,że faktycznie stycznik był źle wyregulowany.Po regulacji obroty są igła;]
Robiłem to w taki sposób.

Potrzebne będzie napięcie 4-6V(ja użyłem bateri 3R12),miernik,szczelinomierz,klucz imbusowy 3

Ściągamy wtyczkę z krokowca podłączamy napięcie 4-6V do 1 pinu(pierwszy od góry)przewód dodatni, do 2 pinu przewód ujemy.Powinno być słychać jak chowa się krokowiec, po schowaniu nie podpinamy wtyczki.przechodzimy do mierzenia rezystancji za pomocą miernika 3-4 pin i tak:kable od miernika podłączamy do tych pinów obojętnie który do jakiego,jak już podłączymy bierzemy szczelinomierz o grubości 0,5 wsuwamy pomiędzy śrubkę dźwigni przepustnicy i trzpień sterujący krokowca.Przy wprowadzaniu szczelinomierza rezystaancja nie powinna się zmieniać jesli się zmienia wyregulować.

Jeszcze przed przystąpieniem do regulacji po schowaniu trzpienia regulacyjnego krokowca sprawdź czy jest wogule możliwość wprowadzenia szczelinomierza ,bo u mnie nie było takiej opcji śrubka tak była skręcona.

powodzenia.;]
aha i na koniec odłącz akumulator i podłącz za jakieś 5 min
Źródło: vwslask.pl/forum/viewtopic.php?t=12124


Temat: VW Golf III 1.8 AAM 75kM
Witam Wszystkich przedstawię tu mój problem i może ktoś z Was będzie w stanie zdiagnozować tą usterkę za co z góry dziękuję
a więc tak: zaczęło się od tego że podczas jazdy w pewnym momencie chciałem skręcić i zredukowałem bieg na 2 i ku mojemu zdziwieniu auto trochę przyśpieszyło i nagle tak jakby mnie przyhamowało <objaw podobny jak przy braku benzyny tylko że benzyny jest wystarczająco dużo> to wrzuciłem 3 i zaczął jechać normalnie do czasu osiągnięcia większych obrotów a jakich to nie wiem bo nie mam obrotomierza i zauważyłem że tak jest na każdym biegu przy większych obrotach.. po dojechaniu do celu po jakiś 2 godzinach chciałem odpalić auto i tu kolejny problem, silnik nie chciał już normalnie odpalić plus zaczęło czuć benzyną podczas próby odpalenia a więc musiałem go przytrzymać na gazie i to na bardzo wysokich obrotach aż się trochę zagrzał i wtedy silnik chodził ale dało się wyczuć że bardzo nierówno i dalej przerywał. I tak jest do dziś.. Pozdrawiam
Źródło: vwslask.pl/forum/viewtopic.php?t=11645


Temat: duzo pali
Witam wszystkich. Mam problem z dużym spalaniem w VW golf 2 1.8 benz. Ostatno zalałem pełny bak i zrobiłem jakieś 250 km. Dałem do warsztatu, bo jeszcze obroty mi wariowały - cały czas 2000. Gościu wymienił mi sonde i czujnik temp. i coś porobił z położeniem przepustnicy. Obroty spadły ale spalanie nie bardzo, acz kolwiek jest nieco lepiej. A i jeszcze czuć benzyne. Bardzo proszę o jakiś info. Pozdrawiam Michał.
Źródło: golf3.pl/viewtopic.php?t=2847


Temat: Wysokie obroty
witam posiadam vw golf 3 silnik aft i mam taki problem , podczas jazdy na okolo 2 tys obr. obojetnie jaki bieg wlaczam luz i autko sie toczy a obroty spadaja tylko do 1400 ale im wolniej autko sie toczy to obroty maleja a po zatzymaniu spadaja do wlasciwych dodam ze auto jest gazowane i to samo jest na benzynie przepustnica byla niby adoptowana bo bylo jeszcze gozej ,dodam autko ma cieply motor w tym tescie
Źródło: golf3.pl/viewtopic.php?t=16


Temat: vw golf III 1.6 gaśnie sam - pomocy
Witam. Mój problem jest następujący. Miałem małe problemy z silnikiem (uszczelka pod głowicą, mechanik splanował mi głowicę założył uszczelkę i jak się okazało za mocno zplanowali głowicę - tłoki dochodziły do zaworów, po jakimś czasie zmieliło 3 tłoki). Kupiłem silnik bez osprzętu, wymieniłem i wszystko było wporządku ale od pewnego czasu auto samo gaśnie i to dość często. Wymieniłem filtry, olej, przewody, cewkę, aparat zapłonowy filtr gazu i nic się nie zmieniło. auto gaśnie gdy wcisnę sprzęgło, wrzucę luz, lub gdy auto chodzi na wolnych obrotach. również widzę na orotomieżu jak by obroty były za małe (7500 - 8000). Myślę że drobiny aluminium z pokruszonych tłoków poszły kolektorem i uszkodziły sondę w katalizatorze - co o tym sądzicie. Czy może lepiej wyciąć kata i założyć strumiennicę??? Mam silnik 1.6 ABU 75 KM, benzyna + gaz.
Źródło: golf3.pl/viewtopic.php?t=6670


Temat: ASTRA II 1.4 16V (gdzie te 90 koni) macie to wypowiedzciie
no to sproboj w tdi trzymac gaz w podlodze mowa np o 1z 90 konnych vw jednostkach a objade cie moja astra bez najmniejszego problemu ba nawet astra 75 konna 8 zaworowa...

nie wyatarczy miec pod maska i dziesiatki razy kazdy sie o tym przeona no chyba ze mamy tu 50% mocy roznicy czy 100% ale auta podobnej wartosci i tutaj moim zdaniem 80% to kierowca tylko i wylaznie on...

rzecz nie polega na trzymaniu pedalu w podlodze i jechaniu po prostej lini. poza tym na glupiej zmianie biegu tracisz doladnie mowiac tak hmmm przeciagasz pozamoment obrotowy o jakies 2000 obrotow tu masz sekunde w plecy, nie umiejetnie zapinasz kolejny bieg traciszna zmianie 1 begu razem z wczesniejszym co napisalem 2s, a przeciez 2s to juz kupa czasu, 2s roznicy jest miedzy moja a 1.8 16v astra do setki :]

podtrzymuje zdanie ze kierowca to 80% no chyba ze auto jest 50% i wiecej potezniejsze to juz inna klasa auta....

dla przykladu podam ze scigalem sie z AFN 110 konne tdi golf 4, no i kolega moj szedl ze mna leb w leb dlaczego mi nie odjechal ??? bo diesel tracil moc a on ciagnal go do czerwonego, powienl mi zniknac a byl ze mna leb w leb ... i 20km roznicy katalogowo 3s roznicy do setki...
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=3882



Designed by Finerdesign.com